Web o výživě a zdravém životním stylu


     Vyvážená strava by měla být základem aktivního a zdravého životního stylu. Strava má obsahovat přiměřené množství sacharidů, tuků a bílkovin. Také musí být bohatá na velké množství vlákniny, vitamínů, minerálů a dalších nezbytných látek. Už řecký lékař Pyké vyslovil myšlenku, která je pravdivá dodnes:

"Člověk by měl jíst to, co jeho tělo potřebuje."

     Skutečnost je taková, že vývojem civilizace se člověk odpoutává od přírody.    V minulosti si lidé více všímali svého těla. Potraviny, které přijímali, si také sami vyráběli. Měli své mléko, své maso, svá vajíčka, svou zeleninu, své ovoce. Dnes jsme odkázaní na to, co si můžeme koupit        v obchodních řetězcích nebo co nabízí trh. Potravinářský průmysl se stal průmyslem v pravém slova smyslu. Užívají se různé chemické látky, které zajišťují vyšší trvanlivost potravin, tělo je neumí vyloučit, náš organismus se zanáší.

     Náš cíl je pomáhat lidem, žít zdravě. Zaměřujeme se na různé nutriční potřeby jedince: regulací váhy počínaje, fitness, zlepšením energie, cílenou vnitřní výživou až po specifické potřeby klientů, vnější výživu pokožky a osobní péči.     Pomáháme k dosažení optimálního aktivního životního stylu.

Na našich stránkách si můžete zdarma vypočítat svoje BMI,bazální metabolický výdej (BMR) nebo procento tělesného tuku.

Změřte si svoje BMI:

0 - 18,4 - Podváha. Zdravotní rizika jsou vysoká.
18,5 - 24,9 - Normální hmotnost. Zdravotní rizika nejsou spojena s váhou.
25 - 29,9 - Nadváha. Zvýšená pravděpodobnost zdravotních rizik.
30 - 34,9 - Obezita I. stupně. Vážná zdravotní rizika.
35 - 39,9 - Obezita II. stupně. Vážná zdravotní rizika.

Změřte si svoje BMR (bazální metabolický výdej):


Věk
Pohlaví Muž
Žena
Výška (cm)
Váha (kg)
Pohybová aktivita
Kalorické výsledky:
kalorií za den (nutno tělu dodat)
gramů tuků za den
gramů bílkovin za den

Výpočet tělesného tuku:

Výpočet tělesného tuku